През последните години Kiehl’s успя да се наложи на българския пазар, печелейки сърцата на хиляди дами, които ценят високо грижата за кожата.
Kiehl’s се превърна в разпознаваемо име в бюти индустрията след откриването на първата си аптека в Ню Йорк през 1851г., предлагайки на клиентите си най-добрите формулировки, основани на нови научни познания и уникално ефективни и натурални съставки. От пристигането си на българския пазар през 2020 г. досега тази марка присъства в Paradise Center, от миналата година и чрез онлайн магазин: www.kiehls.bg, а с откриването на 36 кв. м. магазин на новата локация, марката продължава да засилва присъствието си на българския пазар.
Kiehl's Since 1851, емблематична американска марка, специализирана в създаването на формули за грижа за кожата и косата, може да бъде намерена от този ноември на ново място в Paradise Center.
Магазинът на Kiehl’s бе открит от Александра Богданска, която заедно с всички и с истински ентузиазъм към грижа за кожата, имаше възможност да опита някои от най-известните формули на Kiehl’s, да се наслади на безплатен кожен анализ, да направи персонализирани консултации с консултантите за грижа за кожата на Kiehl’s, но и да тества Derma-Reader, иновативен апарат от най-ново поколение, който анализира цели 6 кожни параметъра и който ще бъде достъпен за всички заинтересовани потребители през следващите дни в магазина на Kiehl’s в Paradise Center. Както във всички магазини на Kiehl’s по света, новооткритият магазин на Kiehl’s в Paradise Center ще приложи концепцията, с която марката е известна: „Изпробвай, преди да купиш“, която позволява на клиентите да вземат безплатно допълнителни мостри и да ги изпробват у дома.
Откривайки магазина си на ново място в Paradise Center, с вече разпознаваемите си елементи от дълга история и традиция на марката, както и уникален ексцентричен интериор на самия магазин, Kiehl’s направи още една стъпка напред, така че новият магазин да е проектиран и изграден при спазване на принципите на устойчивост.
От 1851 г. мисията на Kiehl’s винаги е била да се стреми към по-добро – от отговорно формулиране на продукта, опаковане, производство, до подпомагане на общностите и намаляване на негативното въздействие върху околната среда. И в магазина си в Paradise Center Kiehl’s продължава своята инициатива Future Made Better, която представя начинанието на Kiehl’s да намали на негативното въздействие върху околната среда и подобри условията на общностите, в които работи. За постигането на тази цел марката включва не само създаване на отговорни формули с възобновяеми съставки и устойчиви опаковки, но и подобряване на материалите, които използват в магазините си.
Kiehl’s е основана в квартала на Ийст Вилидж в Ню Йорк като класическа аптека. Нейното уникално и богато наследство представлява истинска съкровищница от знания в областта на козметиката, фармацията, ботаниката и медицината, която се развива и предава от поколение на поколение.
В допълнение към грижата за околната среда, ангажимента към общността, която обслужва, и отличителната декорация на магазините, Kiehl’s Since 1851 остава вярна на своето наследство и на превъзходния набор от услуги, които предлага на клиентите по целия свят. Всички членове на персонала по продажбите на Kiehl’s са запознати с начина, по който се обслужва марката, така че със знанието за съставките на формулите и аптечната традиция, те са обучени да предписват процедури и режими за грижа за кожата и косата в съответствие с индивидуалните нужди на клиентите.