В какви цветове да се обличате според работата си


В какви цветове да се обличате според работата си
Снимка: iStock/Guliver

Когато става въпрос за цвят на дрехите, повечето хора попадат в един от двата лагера – едните използват дрехите си, за да изразят себе си, а другите предпочитат да не привличат излишно внимание върху себе си.

Изборът на цветове за офис облеклото определено е от значение, защото те влияят върху вземането на решения, самочувствието или впечатленията на другите. А ето и на какви нюанси е добре да залагате, в зависимост от различните ситуации.

Презентация/Обществено мероприятие

Когато става въпрос за дрескод, свързан с публично говорене или представяне на презентация на работното място, трябва да намерите вашия "енергиен цвят" - като синьо, зелено или лилаво. Всеки има лична версия на този цвят и е доста лесно да се намери кой е подходящият. Просто погледнете китката от вътрешната си страна и преценете кой е доминиращият нюанс на вената ви – лилав, зелен или синкав. Точно той казва "Чуйте ме, заслужава си".

Работа в екип

Когато говорим за съвместни дейности, обаче, по-добре стойте далеч от енергийните цветове и всичко останало, което се откроява твърде много от тълпата. Ако искате да изглеждате "достоверни" на среща, заложете на цвят, който отразява най-тъмния нюанс на очите ви. Това изпраща сигнал "Аз съм част от този екип, давам и взимам".

Интервю за работа

Тук изборът на цвят трябва да бъде функция на работата и самата индустрия. По-тъмните енергийни цветове като морско синьо, черно и въглен предават усещане за сериозност и надеждност и са най-подходящи за глобални компании, които ценят последователността и надеждността. Ако кандидатствате за длъжност в козметична компания, рекламна агенция или дизайнерска фирма, винаги трябва да носите черно или сиво, в комбинация с вашия енергиен цвят.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Кариера


Реклама

Ако накараш човек да се усмихне, променяш света. Може би не целия свят, но поне неговия.

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама