Как да станеш успешен инфлуенсър през 2021


Как да станеш успешен инфлуенсър през 2021
Снимка: iStock/Guliver

Да станеш успешен инфлуенсър в Instagram не е лесно и не е тайна, че тази социална платформа е съвсем различна през последните години. Отдавна отминаха дните, когато един нов профил може да събере стотици хиляди нови последователи. За да ви помогнем да постигнете успех като инфлуенсър (без никакви схеми и стратегии), днес ще ви представим някои от най-добрите съвети!

1. Намерете своята ниша

Вече почти никой не харесва профилите, които са „от всичко по малко” или иначе казано – лайфстайл. По-добре се концентрирайте върху нещо конкретно, което ви доставя удоволствие – пътуване, готвене, деца, мода и т.н. Когато хората идват на страницата ви, те искат да знаят какво могат да очакват, следвайки ви и се чувстват уверени, когато получават такъв тип съдържание.

2. Бъдете последователни

Преди няколко години беше възможно да се публикува съдържание спорадично и въпреки това аудиторията да расте. Но през 2021 година това е друга история. Ако искате да видите ръст в Instagram и да останете на върха, жизненоважно е да сте последователни. Независимо дали става въпрос за публикуване всеки ден от седмицата, или само от понеделник до петък, задайте график за публикуване и се ангажирайте с него.

4 НАЧИНА ДА РЕСТАРТИРАТЕ КАРИЕРАТА СИ

3. Пишете смислени надписи

Данните от скорошно проучване показват, че средната дължина на заглавията на снимките се е увеличила повече от два пъти от 2016г насам. И съвсем нормално, потребителите искат повече смисъл, отколкото красива снимка и сладък надпис от 4 думи.

4. Фокус върху изграждането на общността

Въпреки че растежът на последователите и степента на ангажираност са важни показатели, по-важно е качеството на общността. С други думи, намерете баланс между дълбочината и обхвата. Когато сте свръхфокусирани върху броя последователи, може да имате много голяма аудитория, но такава, която не се доверява на съветите ви и не е особено ангажирана с постовете ви.

5. Научете повече за вашата аудитория

Познавате ли аудиторията си, извън основната демографска информация? Знаете ли какви видове марки обичат, какво работят и с какво образование са? За да успеете като инфлуенсър в Instagram, наистина трябва да знаете всичко за хората, които ви следват, защото това ще ви помогне да създадете съдържание, с което те резонират.

6. Подгответе се за марки, които да ви приближат

Едно от най-често срещаните оплаквания, което можете да чуете от много инфлуенсъри, е, че марките не идват при тях и в повечето случаи това е така, защото страницата им не е настроена по начин, който да ги привлече! Първо се уверете, че сте превключили на бизнес профил, след това създайте съдържание, което да таргетира тези марки. Не може да очаквате, че ще ви потърсят от Chanel, ако показвате чанта от намаленията в мола.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Кариера


Реклама

Когато паднеш, все още не си победен. Истински победен си тогава, когато откажеш да станеш и да пробваш отново.

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама