5 начина да повишим продуктивността си


5 начина да повишим продуктивността си
Снимка: iStock/Guliver

Чувствате ли, че понякога не можете да постигнете нищо на работа? Приключва работният ден, замисляте се и сякаш нищо кой знае какво не се е случило днес.

Оказва се, че съвременният човек губи около 3 часа от работния ден със задачи, които не са свързани с работата му. А какво всъщност прави през това време? Според статистиката 64% от тези хора използват интернет за лични нужди през работно време, а 50% правят лични телефонни обаждания и пращат съобщения. Около 60% от тях признават, че правят онлайн покупки и играят игри. Но личното време, използвано в офиса, съвсем не е единственото, в което се влага, ето и някои странични неща:

Клюки (42%)

Закуски и почивки (27%)

Срещи (23%).

Разбира се, ние не сме роботи и няма как да работим през 100% от времето, но има някои фактори, които разсейват и намаляват качеството на работа излишно. Ако те се премахнат, тогава продуктивността на всеки би се повишила в пъти.

Световноизвестният бизнес лектор Брайън Трейси дава няколко изключително полезни съвета за това как да се справим с най-разсейващите фактори.

1.Клюките

Трудно е да не се попадне в този капан. Статистиката показва, че клюките “изяждат” най-малко час от работното време. Най-лесното решение е просто да се отдръпнете, когато те започнат.

2. Социализация

Няма нищо лошо в това да се сближите с колегите, но ограничете социализацията до почивките за хапване и след работно време.

3. Шумни колеги

В почти всеки офис има такива. Носете слушалки, които са шумоизолирани - не само можете да стимулирате мозъка си с хубава музика, но и ще изолират страничните шумове.

4. Интернет

Ако не ви трябва по време на работа, старайте се да не го отваряте. Дори и да го ползвате - отваряйте само нужните сайтове и приложения, които наистина ви помагат да си вършите работата.

5. Имейл

Пресяването на важните от неважните имейли може да си е голяма загуба на време. Вместо да отваряте и прочетете всеки, Брайън Трейси съветва да започнете с най-важните - отметнете първо тях и след това си оставете време за останалите.

Още много други факти и полезни съвети за лична ефективност, мениджмънт и баланс между личен живот и работа ще сподели в семинар в България Брайън Трейси. Той е световноизвестен бизнес лектор, автор на множество книги, посветени на мотивацията и личностното израстване. Годишно той консултира над 350 фирми и води семинари с огромен брой участници, а на 19 февруари 2018 г. ще проведе най-известния си семинар "Maximum Achievement 2.0" в София. След него гостите ще си тръгнат и с годишен план за действие, който могат да започнат да изпълняват веднага. Билети за събитието можете да намерите тук.

 

Източник: briantracy.com/blog/time-management/time-wasters-at-work

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Кариера


Реклама

Никога не прави една и съща грешка два пъти, освен ако не ти се плаща за това.

Мей Уест

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама