„Пиринско Младо Пиво“ е новото предложение от „Пиринско“ за летния сезон


„Пиринско Младо Пиво“ е новото предложение от „Пиринско“ за летния сезон

София, 03.06 – „Пиринско“ официално обяви новото попълнение в своето портфолио – „Пиринско Младо Пиво“ на специално събитие в резиденция „Лозенец“.

Новият продукт е непастьоризирана светла бира с бистра и пивка течност, с 4.4% алкохолно съдържание и 8 седмици срок на годност.

„Пиринско Младо Пиво“ ще се предлага само в оборотна стъклена бутилка от половин литър, поради по-кратката си трайност и съответните изисквания за прецизно съхранение на пивото в този период.

Характерно за „Пиринско Младо Пиво“ е различният технологичен процес на пивопроизводство, при който се прилага микро-филтрация вместо топлинна пастьоризация (типична за стандартните видове светло пиво). Методът на микро-филтрацията осигурява стабилна трайност и максимално запазване на свежия аромат и вкусовите качества на течността. В състава на пивото има наличие на три вида хмел - 2 сорта за лека и приятна горчивина, както и 1 сорт в добавка - за свеж хмелов аромат.

„Извървяхме дълъг път до появата на този продукт на пазара. Тествахме 6 продуктови концепции сред потребители чрез количествени и качествени проучвания, с помощта на агенция GfK. Изборът на потребителите беше категоричен в полза на непастьоризираното пиво. За щастие, този тип бира – по-малко обработена, с естествен вкус и вид - е едно чудесно допълнение към основната марка „Пиринско“ – известна именно със своята свежест и връзка с природата“, допълва казва Николета Йорданова, Бранд мениджър на „Пиринско“ в „Карлсберг България“.

Инвестиции за над 2 млн. лв. е направила компанията за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на „Пиринско Младо Пиво“ в пивоварната в Благоевград.

„Пиринско“ е една от най-динамичните бирени марки на пазара и един от основните двигатели на бирения бранш като цяло. По данни на агенция A/C Nielsen, пазарният дял на марката на национално ниво през изминалата година е нараснал с близо 20% спрямо предходната година и това носи на „Пиринско“ 14% дял от общия пазар на бира за 2015г. През месец април 2016 година тя държи вече близо 16% от националния бирен пазар и това я прави втората най-предпочитана бирена марка у нас.

За „Пиринско“:

„Пиринско“ има традиции в грижата за естествената природна среда в своя регион. С подкрепата на „Пиринско“ са реализирани няколко проекта в Национален Парк Пирин и Национален парк Рила, благодарение на които са поставени нови указателни табели и знаци, възстановени са съществуващите и са подновени кътовете за отдих на територията на парковете.

През април 2016 година „Пиринско“ започна инициатива по обновяване на междублоковите пространства в домашния си регион. 20 обществени градинки ще бъдат реновирани там през лятото на настоящата година под мотото на „Реновирай градинката в квартала“. Инициативата цели да даде нов живот на общите градски и селски площи, които са занемарени или трудно поддържани, така че да получат един по-добър облик и да са място за приятно споделяне на времето с комшии, приятели и семейството.

„Пиринско“ се грижи за облагородяването на родния си град и всяка есен организира Доброволчески ден, в който служителите на „Карлсберг България“ почистват, залесяват, боядисват и обновяват градските паркове и градини на Благоевград - с помощта и подкрепата на Община Благоевград.

За Карлсберг България:

Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдерът Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.

За Carlsberg Group

Carlsberg Group е четвъртата по големина пивоварна компания в света с широко портфолио от марки бира и други напитки. Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа. Carlsberg Group има над 45 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара.

За допълнителни въпроси:

Драгомир Гюров

AMI Communications за Карлсберг България

02 989 5115 | 0886 634 580

dragomir.gyurov@amic.bg

 

Галина Паунчева

AMI Communications за Карлсберг България

02 989 5115 | 0892 444 329

galina.pauncheva@amic.bg

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Спорт


Реклама

Смятам, че сексапилът идва отвътре. Това е нещо, което е в човек, без значение какво правите с гърдите си, бедрата или устните.

София Лорен

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама