Алпинистът Боян Петров засне атрактивна фотосесия с очила


Алпинистът Боян Петров засне атрактивна фотосесия с очила
Снимка: Grand и Joy Optics

Атрактивна фотосесия засне големият български алпинист Боян Петров. Той застана пред камерата в живописния катерачен обект "Комините“ на Витоша специално за 15-годишнината на лидерите на пазара на оптични продукти в България – верига оптики Grand Optics и Joy Optics. Снимките са повече от впечатляващи и на тях можем да видим Боян с едни от най-висококачествените и модерни марки очила, предлагани в магазините на компанията.

С тази юбилейна фотосесия, заснета по време на изкачването, веригата символично отбелязва всички върхове, които е покорила през последните 15 години от основаването си.

"Хубавото на върховете е, че от тях виждаш другите върхове и разбираш колко много имаш да работиш", сподели наскоро Боян Петров в книгата си "Първите седем" и именно тези думи се превръщат в послание на юбилейната кампания на Grand Optics и Joy Optics.

С непобедимия си дух през годините алпинистът доказа максимата, че човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му и че и най-високият връх би могъл да бъде покорен, когато двигателят към целта е съчетание на мотивация, желание и воля. Именно тези три фактора, в комбинация с истинска грижа за здравето на своите клиенти, превръщат Grand Optics и Joy Optics в предпочитаните от мнозинството оптични центрове.

По случай своя 15-ти рожден ден, Grand Optics и Joy Optics правят страхотни подаръци до 21 май включително: всеки закупил един чифт диоптрични или слънчеви очила, получава втори безплатно. Предложението важи в цялата търговска мрежа, обхващаща 37 специализирани обекта, разположени в най-големите градове на България - София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Враца.

„За 15 години, откакто сме на пазара, наблюдаваме сериозен прогрес в грижата на българина за зрителното му здраве, наложен до голяма степен от променящите се условия на живот.“ – споделя Георги Симов, търговски директор на оптики Grand и Joy Optics. „Все повече хора осъзнават предимствата на очилата за специфични дейности, които подпомагат комфортното зрение, особено при работа със смартфони, таблети и компютри. Затова все по-търсени са очилата с т.нар технология „дигитални стъкла“, които минимизират умората при продължителна работа с електронни устройства и в едновременно предпазват очите от вредната синя светлина със специални филтри”, обяснява г-н Симов.

Също така, ставащата все по-популярна култура на туризъм и практикуване на спортове на открито, налага нуждата от носене на слънчеви очила, със задължителен UV филтър и поляризация, на открити места с интензивно лъчение.

Вторият чифт очила е изключително важен в съвременното ни забързано ежедневие. Липса на отговорност е да спреш да извършваш основните си дейности, поради счупване или изгубване на очилата.

Повече информация за кампанията „15 години на върха“ и актуалната промоция „Купи 1 чифт очила, вземи 2“ може да откриете на официалните уебсайтове www.grandoptics.bg и www.joyoptics.bg.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Спорт


Реклама

Мъжете може да са открили огъня, но жените са открили как да си играят с него.

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама