Какво можем да научим от филмовия гардероб на "House of Gucci"


Какво можем да научим от филмовия гардероб на "House of Gucci"
Снимка: Instagram

House of Gucci, последният филм на Ридли Скот, описва напрежението, което нараства между членовете на семейство Гучи, докато се борят помежду си за контрол над модната империя. Лентата включва много скандали, предателства и дори убийство.

6-ТЕ НАЙ-ЕМБЛЕМАТИЧНИ ЧАНТИ И ТЯХНАТА ИСТОРИЯ

Както вече сте разбрали, филмът е базиран на истинската история на семейство Гучи, адаптирана от едноименната книга на Сара Фордън. В центъра са Маурицио Гучи (Адам Драйвър), наследник на компанията, който се бори за повече власт в модната къща, и неговата екстравагантна и коварна съпруга Патриция Реджани (Лейди Гага).

Но не позволявайте на драмата да ви накара да забравите, че това преди всичко е филм за една от най-известните модни династии. House of Gucci е пълен с наистина невероятни визии - от безупречно скроени костюми и украсени рокли до големи бижута и още по-големи коси.

Дизайнерът на филмовия гардероб, Джанти Йейтс, е създала 500 костюма за филма, подходящи за едно от най-богатите и стилни семейства в модната индустрия. Тя проучва не само самият образ на Патриция Реджани, но и историята на самата марка, посещавайки музея на Gucci във Флоренция. По-късно от бранда дори предлагат достъп до архивите на Gucci, което води до възкръсването на два отдавна забравени модела.

Във филма костюмите играят важна роля за показване на повествователните дъги на героите. Патриция влиза във филма с женствени рокли и пуловери, представяйки нежен стил в първите дни на ухажването ѝ с Маурицио.

Но Патриция, решена да се омъжи в елитните социални кръгове на Милано, далеч не е скромна. След като се врича във вечна вярност на наследника, облеклото ѝ става все по-пищно и показно – отражение на новия ѝ живот. Истинската Патриция също е била известна с тоалетите си и най-вече с любовта си към скандалните изящни бижута, които според Йейтс са от ключово значение за реалистичната визия на Гага.

В допълнение към сценичното облекло, Йейтс е била натоварена и със задачата да покаже развитието на марката Gucci през периода, обхванат от филма. Тя успява да пресъздаде страхотния преход, преминаващ между класическо и изтънчено към секси преоткриване на бранда под творческото ръководство на Том Форд в края на филма.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Мода


Реклама

Почти всички хора обичат да говорят за себе си и им пречи само обстоятелството, че другите не искат да ги слушат.

Съмърсет Моъм

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама