С какво един хеликоптер от реквизита на "Рамбо" прекроява схващането на руснаците за спорта? Как даряването на коса за перуки на онкоболни може да се превърне в моден тренд? Колко важно за щастието ни е да владеем силата на стратегическото "не"? Това бяха само част от въпросите, на които маркетинг специалисти, представители на медиите и жени с кариера получиха отговор на See It Be It Bulgaria: Next Level.
Социалната програма на култовия фестивал за комуникации Cannes Lions събра 600 души в столичния Inter Expo Center и превърна преживяването в празник на силния дух зад смислените рекламни кампании.
Водещите Ейми Кейхил и Марк Сейт Андрю приветстваха Луис Бенсън, която говори за успеха на See It Be It като културен експорт на Cannes Lions и разчупи леда за лекторите с първото изречено "Майната му!" на сцената. "Изпитвам истинско облекчение, че можем да използваме тази дума пред публика, това ме кара да се чувствам като у дома си!", сподели Йоана Замфир, един от най-награждаваните криейтив директори в Източна Европа. Тя заложи на интуицията като средство за създаване на добри кампании, една от които е гениалният моден сблъсък между Dior и румънското село Бихор, чиито фолклорни облекла са интерпретирани в колекцията на гиганта за пролет‘2018.
Джаки Джо Ханан представи Equal Lens като най-голямата платформа за жени фотографи в рекламната индустрия независимо от расовата принадлежност, сексуална ориентация и социалния им статус. Как Nike прави историческият си пробив на колосален пазар като Русия разкриха Евгени Примаченко и Дейвид Пивк – разбиващи митовете за професионалните атлети и предразсъдъците към спорта като удоволствие, кампаниите им просълзиха присъстващите с личните истории на герои като слепият ултрамаратонец Елене Федосейева и Александър Малцев, единственият мъж състезател по синхронно плуване в Русия.
Тахира Байфийлд прелетя от Ел Ей до София, за да сподели няколко ценни стъпки към самосъхранението ни, гарнирани със здравословна доза хумор. Холандката Кира Рост приложи метода за опознаване със студентите си в Амстердам и разигра серия от въпроси и отговори сред публиката, споделяйки собствения си път към Cannes Lions.
Диана Флутур направи емоционален разбор белязаната си от съдебни дела и бизнес прераждания кариера, за да ни покаже, че успехът е пътуване, а не крайна дестинация. Авторът на бестселъра Goodvertising Томас Колстер разгърна виждането си за брандовете като сила, която може да сваля правителства и да превърне света в едно по-добро място за живеене. Криейтив директорът на Anomally Ню Йорк Мади Креймър сподели с българската публика дузина неуспешни, но прекрасни проекти, последвани от хитови такива като inVisible Creatives – платформа, която представя всички жени в рекламния бранш.