Кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие“ беше отличена с първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на 12-тото издание на наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Проектът се пребори със силната конкуренция на още 14 кандидатури на компании, които рекламирайки свой продукт, декларират подкрепата си за определена социална кауза. Престижното първо място беше връчено от Даниела Везиева, заместник-министър на икономиката, на Деница Желязкова, мениджър ПР и реклама на AVON за регион Балкани.
„AVON е компанията за жени. Нашията мисия е да правим жените красиви, здрави и финансово независими. Но най-голямата сила на нашата общност от вдъхновени и успешни дами е да се мобилизираме в името на социално отговорните каузи, които са част от ДНК-то на AVON. Такава кауза е ботбата с домашното насилие, която превръща в жертва всяка четвърта българка“, сподели Деница Желязкова. „Наградата е признание за усилията на хилядите Представители на AVON, които през 2014 г. набраха средствата, за да отвори врати нов кризисен център в помощ на жени и деца, жертва на насилие. Той се намира в Димитровград и е най-голямата подобна институция на територията на Югоизточна България“, допълни тя.
Домакин на годишните награди на БФБЛ беше Президентът на Република България г-н Росен Плевнелиев. Сред гостите на събитието бяха редица заместник-министри, топ мениджъри на водещи български медии и представители на най-изявените в сферата на дарителството компании.
В рамките на четвъртото си издание „Говори открито“ успя да набере сумата от 50 000 лв., която ще подпомогне дейността на кризисен център в Димитровград за жени и деца, жертви на тормоз. Това стана възможно благодарение на масирана информационна кампания, която показа истинското лице на домашното насилие, благодаряние на актрисата Деси Бакърждиева. Посланието „Сложи си обица на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!“ постави в сърцето на комуникацията новия благотворителен продукт (обици), с покупката на който се реализира и дарението на средства в помощ на жертвите. Кампанията през 2014 г. заложи също на силна комуникация към Представителите на AVON, дигитална апликация с едни от най-известните български знаменитости, разпространение на информационни материали чрез служители на компанията и партньора в лицето на „Алианс за защита от насилие, основано на пола“.