Kак да управляваме добре времето си


Kак да управляваме добре времето си
Снимка: Thinkstock/Guliver

Повечето хора научават как да разпределят времето си правилно по трудния начин – проба-грешка, оставане до късно в офиса и работа часове наред, за да се спазят срокове. Вие обаче можете да избегнете това като просто последвате тези няколко съвета.

Планирайте реалистичен брой задачи за деня.

Нормално е в някои дни да сте по-продуктивни, а в други – по-отпуснати. Използвайте първите, за да свършите максимално много работа.

Уважавайте времето си и научете останалите също да го уважават.

Не се захващайте с няколко неща наведнъж, така само се разфокусирате.

Изградете си работна рутина и се придържайте към нея. Тялото ви ще се адаптира.

Сутрин започвайте с по-дребните задачи, за да „загреете“.

Не очаквайте винаги всичко да става перфектно, само ще се разочаровате.

Повече часове в офиса не означават задължително повече свършена работа, Знайте кога да си тръгнете.

Отделяйте лесните задачи от тези, които изискват повече мисъл, и ги вършете в различно време.

Организирайте срещи, оперативки и т.н. рано през деня. Обикновено времето в очакване на такива събития се губи.

Разделете голямата задача на няколко малки задачи и всеки ден изпълнявайте по една.

Поставяйте си приоритети, дори в списъците със задължения.

Не се притеснявайте да поискате помощ и не се нагърбвайте с всичко, ако не е нужно.

Не се задълбавайте в това, което не сте успели са свършите вчера. Мислете само за настоящето.

Поставяйте си срокове за всичко.

Пишете си бележки и си ги оставяйте на видни места. Ще ви помогне да контролирате времето си.

Правете си почивки. Не сте машина.

Четете още интересни новини в бизнес сайта ни expert.bg

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Кариера


Реклама

Това, за което човек постоянно мисли, ще дойде. И това, което постоянно отрича, и то ще дойде!  

Петър Дънов

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама