Повечето хора научават как да разпределят времето си правилно по трудния начин – проба-грешка, оставане до късно в офиса и работа часове наред, за да се спазят срокове. Вие обаче можете да избегнете това като просто последвате тези няколко съвета.
Планирайте реалистичен брой задачи за деня.
Нормално е в някои дни да сте по-продуктивни, а в други – по-отпуснати. Използвайте първите, за да свършите максимално много работа.
Уважавайте времето си и научете останалите също да го уважават.
Не се захващайте с няколко неща наведнъж, така само се разфокусирате.
Изградете си работна рутина и се придържайте към нея. Тялото ви ще се адаптира.
Сутрин започвайте с по-дребните задачи, за да „загреете“.
Не очаквайте винаги всичко да става перфектно, само ще се разочаровате.
Повече часове в офиса не означават задължително повече свършена работа, Знайте кога да си тръгнете.
Отделяйте лесните задачи от тези, които изискват повече мисъл, и ги вършете в различно време.
Организирайте срещи, оперативки и т.н. рано през деня. Обикновено времето в очакване на такива събития се губи.
Разделете голямата задача на няколко малки задачи и всеки ден изпълнявайте по една.
Поставяйте си приоритети, дори в списъците със задължения.
Не се притеснявайте да поискате помощ и не се нагърбвайте с всичко, ако не е нужно.
Не се задълбавайте в това, което не сте успели са свършите вчера. Мислете само за настоящето.
Поставяйте си срокове за всичко.
Пишете си бележки и си ги оставяйте на видни места. Ще ви помогне да контролирате времето си.
Правете си почивки. Не сте машина.
Четете още интересни новини в бизнес сайта ни expert.bg