Ежедневният стрес може да има дългосрочни негативни ефекти върху здравето и настроението ви. А и заслужава ли си човек да живее постоянно под напрежение? По-добре последвайте съветите на Forbes за това как да останете спокойни по време на натоварени периоди в работата. Ще забележите съществено подобрение в качеството си на живот.
Елиминирайте негативните мисли
Може и да не ви се вярва, но силата на позитивното мислене е истинска. Негативизмът се засилва с времето, ако не му се противодейства. Запитайте се: Кое е най-лошото, което може да се случи в тази ситуация? Често то не е толкова страшно, колкото сами си внушавате. Заменяйте всяка стресираща мисъл с приятна. Например "Ще се изложа пред всички" с "Ще се справя чудесно".
Избягвайте токсичните хора в офиса
Има хора, които просто изсмукват енергията на другите около тях. Трудно е човек да остане спокоен в тяхната компания, затова просто я избягвайте, доколкото можете.
Фокусирайте се върху задачите една по една
Научете се да определяте приоритетите си. Захващайте се винаги първо с тях. Изключете телефона си, не влизайте в социалните мрежи, ограничете всички разсейващи фактори. За да правите нещата, както трябва, е нужно да ги "атакувате" едно по едно.
Разделяйте една голяма задача на няколко по-малки
Така ще избегнете чувството на паника, че няма да се справите. Поставяйте си няколко срока за малките задачи, вместо само един срок за целия проект. По този начин и мотивацията ви ще е по-силна.
Четете още интересни статии в бизнес сайта ни Expert.bg.