24 часа на ден не ви стигат? Или сте от хората, които все отлагат и отлагат? За да сте ефективни, трябва да елиминирате хаоса в ежедневието си - той не само пречи на кариерата ви, а и допринася за стреса и ви лишава от ценно време със семейството и приятелите. Използвайте тези три тактики, препоръчани от Entrepreneur, за да свършвате работата си по-бързо.
1. Знайте кои са приоритетите ви
Не всички задачи са еднакви по значение. Ако не правите разлика между тях, ще се чувствате като хамстер в колело - постоянно работещ, но никога не достигащ целите си. Правете си отделен списък с най-важните ангажименти и се старайте първо да приключвате с тях.
2. Използвайте кратки пътища
Под кратки пътища имаме предвид различни способи и инструменти, които да организират по-добре времето ви. Такива могат да бъдат мобилните органайзери например. Направете малки промени в ежедневието си, които ще ви спестят часове. Отделете си например половин час за битови неща, а останалото време посветете на служебните.
3. Елиминирайте разсейващите фактори
Ако постоянно проверявате профилите си в социалните мрежи, имейлите си или пък все се опитвате да вмъкнете още една среща в графика, няма как да сте продуктивни. Планирайте си няколко 15-минутни "спирки" през деня, които да посветите на тези занимания, а в останалото време не мислете за тях.
Не е задължително да работите дълго, за да работите добре. По-важно е да работите умно. Така ще бъдете и по-свободни за други важни неща в живота ви.