12 правила за добра работа в екип


12 правила за добра работа в екип
Снимка: iStock/Guliver

Тайната на успеха на всяка връзка - дори служебната, е доверието. Без него всеки екип е нефункционираща група от индивиди, загрижени единствено за себе си. В отборната игра не трябва да съществува "Аз", пише Management Issues. Ако искате да стимулирате комуникацията между своите служителите и колегите си, следвайте тези правила:

1. Винаги спазвайте обещанията и поетите ангажименти към другите.

2. Бъдете искрени през цялото време, лъжата е най-големият ви враг.

3. Бъдете готови да признаете грешките си, без да обвинявате други за тях.

4. Излагайте само градивна критика пред вашите колеги или подчинени, в противен случай рискувате те да се отчуждят и да загубите тяхната лоялност.

5. Никога не говорете зад гърба на колегите си. Дори да успеете да спечелите благоразположението на един, всички останали бързо ще се обърнат срещу вас.

6. Не подценявайте качествата на другите, дори най-ниско квалифицираният човек в екипа може да е от полза в критичен момент. Трябва да позволявате на всеки да представя своите идеи и мисли.

Прочетете останалите тук!

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Кариера


Реклама

Елегантността е единствената красота, която никога не избледнява.

Одри Хепбърн

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама