С открит урок по безопасност на движението по пътищата в 55 СУ "Петко Каравелов" бе дадено началото на образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI“ в София. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ запознаха първокласниците в софийското училище с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.
Кампанията се организира за четвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно за всички училища в страната на presicham-s.tedi.bg. В него е включен и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания от страна на децата.
През предишните три издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование. С него децата научават повече за безопасността на движение по пътища на три вида участници – пешеходци, водачи и пътници. Така учениците усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки.
Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко българско училище да го използва и да стане част от кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 62 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.
Тазгодишното издание на кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция „Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.
„Здравето и безопасността на децата ни са отговорност не само на всеки един родител, но и на обществото като цяло. За нас в „Тимбарк България“ грижата за децата не спира само с полезните и качествени продукти, които им предлагаме всеки ден. С кампанията „Пресичам безопасно с TEDI”, която провеждаме за четвърта поредна година, целим децата ни да бъдат в безопасност, на и покрай пътното платно. Това ще им даде възможност не само да се чувстват сигурни в себе си, но и да бъдат добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище. Радваме се, че всяка година кампанията печели все повече доверие сред деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения.“, коментира Лора Величкова, Бранд мениджър на марката TEDI в „Тимбарк България“.