Септември отново е тук, а сам по себе си той е изпълнен с толкова много важни събития. Децата тръгват пак на училище, Шампионска лига навлиза в напрегнатата си групова фаза, а технологичният свят трепетно се вълнува от обичайното през този месец събитие на Apple, на което се представят най-новите версии на популярните за бранда джаджи. Е, на 12 септември представянето беше факт, като компанията от Купертино вдигна завесите и официално даде живот на своите нови флагмани при смартфоните – серията iPhone 15.
Какво видяхме до сега?
Смартфонът iPhone 15 и неговите версии iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro и iPhone 15 Pro Max отново зададоха високи стандарти, като новостите започват още от базовата версия. Нейното сърце е новият „стар“ процесор А16 (дебютирал миналата година при iPhone 14 Pro), подобрени дисплеи за 6,1-инчовите и 6,7-инчовите модели, при които максималната яркост вече е 2000 нита, и супер впечатляващата задна основна камера с 48 мегапикселов сензор.
Разбира се, не са за пренебрегване и фактите, че всички нови модели на iPhone 15 ще се предлагат с USB-C порт за зареждане, a Pro версиите ще са от изцяло титаниев корпус. Това според Apple ще направи техния върхов представител при смартфоните освен супер лек, така и супер здрав и издръжлив.
И въпреки пословичната здравина защо да не притежавате iPhone 15 с 365 дни повече гаранция?
Точно така. Yettel дава възможност на всички желаещи притежатели на iPhone 15 да получат 3 години безплатна гаранция за всеки модел от гамата, вместо обичайните две.
Телекомът е първият мобилен оператор в България, който предлага тази услуга за всички смарт телефони в портфолиото си. С мотото „Повече време заедно“ новата политика на Yettel влезе в сила от 1 февруари тази година и цели да удължи живота на любимите устройства на потребителите.
С прибавянето на една цяла година към стандартния гаранционен срок клиентите имат възможност да удължат периода на подмяна на своите устройства, като по този начин се намалява и електронният отпадък, отделян в природата. Това е и една от приоритетните цели на компанията в нейната стратегия за устойчиво развитие.
Допълнителна застраховка и собствен сервиз никога не са за изпускане
Освен по-дългата гаранция за всеки закупен iPhone, Yettel предлага на своите клиенти и още допълнително спокойствие под формата на застраховка „Смартфон протект+”. Тя покрива както случайна повреда – като счупване на екрана и намокряне, така и умишлена такава, причинена от някой друг - например кражба. Застраховката има покритие в целия свят и започва да тече веднага след сключването ѝ. За новия iPhone 15 цената на застраховката „Смартфон протект+“ започва от 17,99 лв./месец, а за Pro версията от 22,99 лв./месец, като първата месечна премия е безплатна за клиента.
За още по-качествено обслужване Yettel разполага и със собствен оторизиран сервиз от Apple, където всяко повредено устройство получава професионално отремонтиране и диагностика.