Стартиралата през април 2014 г. традиционна образователна кампания "dm Слънчеви деца" обедини 64 участващи детски градини, благодарение на които достигна до около 12 000 деца на територията на България. Всички деца получиха тематични пакети с подаръци от dm.
Целта на кампанията е да разкаже както за ползите така и да за рисковете при излагане на слънце, да събуди интерес и да насочи към правилната грижа за кожата през лятото децата, техните родители и педагозите.
Всички могат да получат подаръци
Във всички dm филиали са на разположение образователните книжки на "Слънчевите деца", а приятните изненади вътре, освен приказката и талоните за отстъпка, могат да донесат допълнителни подаръци - детски UV-часовничета във формата на гривна, които показват колко силно грее слънцето. При нагряване те променят цвета си и подсещат малчуганите да се пазят от слънцето.
Да научим децата от малки как правилно да се пазят от слънцето
Целта на dm е образователна: не само децата, но и много възрастни често пренебрегват в дългосрочен план последиците от едно слънчево изгаряне. Dm иска да насочи вниманието към опасностите от излагането на слънце и да постигне по-отговорно отношение към слънчевите бани. За целта са организирани безплатни консултации с лекари дерматолози за децата, както и много образователни игри с аниматори и подаръци. В София консултациите се проведоха на 28 юни в Южния парк и събраха над 400 деца и техни родители. В останалите Бургас и Варна консултациите ще се проведат на следните дати:
Бургас – 5 юли, централен плаж
Варна – 12 юли, кръстовището на бул.Сливница и бул. Княз Борис І (пред хотел Черно море)
Като детска игра
И тази година dm насърчава малчуганите да се оставят на фантазията си и да нарисуват своя най-хубав слънчев ден – всеки изпратил рисунката си или друго свое творение може да спечели за цялото семейство лятна почивка. Повече за условията на играта на dm-drogeriemarkt.bg