Повече здраве и спорт за служителите на BILLA България


Повече здраве и спорт за служителите на BILLA България
Снимка: Pulse Fitness & Spa

BILLA България е първата международна верига супермаркети, която стъпва на българския пазар през 2000 г. Към момента веригата разполага с 145 магазина в 45 града в страната и е в топ 10 на най-големите работодатели в България. С грижа за своите служители, компанията постоянно се стреми да увеличи социалните придобивки и да разшири партньорската си мрежа с цел да осигури най-добрите условия за тях. 

Едно от последните придобивки на компанията е корпоративната спортна карта CoolFit на преференциални цени за служителите на BILLA България. С услугата CoolFit, служителите на BILLA България, ще могат да се възползват от услугите на най-предпочитаните фитнес зали, плувни басейни, групови занимания и най-добрите спа центрове.

Какво провокира ръководството на BILLA България да се довери на CoolFit, споделя HRBP за Логистика - Цветелина Данчева.

Защо избрахте служителите на BILLA България да имат възможността да използват услугите на CoolFit?

BILLA България е компания, чийто основен приоритет е грижата за служителите. Водени от него, се стремим постоянно да добавяме нови социални придобивки за тях.

Това което ни накара да изберем платформата са многобройните възможности, които тя предоставя - освен спортни занимания, CoolFit дава достъп до СПА центрове, плувни басейни и множество групови занимания в най-популярните спортни центрове, като Pulse Fitness & Spa, Athletic Fitness и много други. Сред множеството възможности предоставени от CoolFit са и различни спортни събития за нашата компания, семинари и други. CoolFit се оказа удобен и за администриране, тъй като автоматизираната услуга, изисква минимална административна дейност.

Отчитате ли като плюс иновативния и удобен  метод за използване на услугите, които предоставя CoolFit, благодарение на лесния достъп през мобилното приложение?

-  Истината е, че от момента, в който започна нашата съвместна работа с CoolFit, интересът от страна на нашите служители е голям. Смятам, че причината за това е именно лесният достъп, чрез мобилната апликация на CoolFit. Дигитализацията на услугите навлиза все повече в ежедневието на хората. Самите ние насърчаваме клиентите си да използват дигиталната ни Billa Card и мобилно приложение, затова определено достъпът през телефон до Coolfit е огромен плюс, който абсолютно отговаря на нуждите на служителите ни през 2022 година.

Какви смятате, че са ползите от това вашите служители да спортуват?

Ползите от това служителите да спортуват са много. На първо място спортът се отразява пряко на здравословното състояние, дава тонус, издръжливост, възпитава упоритост и силна воля. От друга страна, подобрява самочувствието и намалява стреса. Последното е много важно за нас, защото бихме искали да имаме позитивни служители в магазините си, които с усмивка да посрещат клиентите ни, както и удовлетворени и продуктивни колеги в Логистика и Централен офис. CoolFit се оказа комплексен избор в грижата, както за здравето на служителите ни, така и за по-ниското им ниво на стрес, като смятам, че причината е възможността за използване на повече от една услуга при едно посещение – нашите служителите могат да комбинират здраве и релакс само с едно посещение и използване на техния CoolFit абонамент.

Всеки служител на BILLA, който притежава дигиталната карта може да посещава най-добрите спортни центрове в София и Пловдив, при този богат избор служителите от коя спортна дейност се възползват най-често?

Нямаме информация какви дейности ползват служителите ни конкретно, но предвид, че част от обектите на Coolfit предлагат комплексни активности, предполагам че се възползват от свободата да избират най-подходящите за себе си услуги, за да се грижат за здравето и благосъстоянието си.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Спорт


Реклама

Един имаше, който ме разплакваше. Обичах го, повече от всички, които ме разсмиваха..

Елиф Шафак, "Любов"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички