Страхотната чанта през 2022 трябва да бъде две неща - изработена от стъкло и гарнирана с дяволски рога. Или така поне повеляват тенденциите на новия сезон!
Тенденцията за стъклени чантички достигна до нас с любезното съдействие на френската марка Coperni, която е любима на Хадид, Хейли Бийбър и Риана. Брандът е може би най-известен със своята дамска чанта Swipe – класически текстуриран модел „багета”, за който дизайнерите казват, че е възприемчивост на иконата „плъзнете за отключване“ на iPhone.
Въпросният модел Coperni Swipe стана известен през последната година – тъй като Мади от „Euphoria”, изиграна от Алекса Деми, носеше мини Coperni Swipe. Сега обаче е време да приветстваме новото попълнение в семейството на Swipe – стъклено съкровище със същата форма.
Дизайнерите Бриана Покс и Питър Дюпонт споделиха, че за процеса на издухване на стъклото е използван въздушен маркуч заради дебелината на материала. В оформянето на модела са се включили още бормашина и ножица.
Стъклената чанта технически може да побере един или два малки предмета, но най-вече функционира като бижу - ръчно правено произведение на изкуството. На ревюто на Coperni за есен-зима 2022 Джиджи Хадид разходи по подиума безцветната версия на чантата.
На наградите Грами, две звезди бяха заложили на стъклената чанта Coperni — Doja Cat и Tinashe. Миналата седмица Кайли Дженър направи стъклената чанта фокусна точка на рекламата за новото риалити шоу на Кардашиян. Облечена в бял блейзър и прозрачни панталони, Дженър завърши визията си с прозрачна Coperni. Вътре, разбира се, можеха ясно да видят два гланца на собствения ѝ бранд.
Стъклената чантичка обръща ключовото предназначение на чантите, които изначало крият разхвърляните, но необходими предмети– тампони, ключове, използвани кърпички, смачкани касови бележки. Вместо това Coperni служи като сложна рамка за съдържанието.