Както вече ви споменахме, тази година обещава да бъде посветена на смелите тенденции. Модният реваншизъм завладя дори и спортните обувки, от които всички имаме поне по няколко чифта. Новият тренд, който добива все по-голяма популярност като “shoelery” (микс между shoe и jewelry) включва класически модели, комбинирани със симпатични чармове, които обикновено сме свикнали да носим на гривните си.
Gucci, Reebok, Comme des Garçons, Nike – наистина са много марките, които хвърлят поглед към малките украшения, за да създадат „уау” ефект при своите колекции с маратонки. И най-доброто от всичко е, че тази тенденция току-що е започнала, така че най-доброто тепърва предстои. Разбира се, по-смелите модни гиганти като Versace и Dolce & Gabbana отидоха на следващо ниво със златни верижки и множество от камъни Swarovski.