Balenciaga вече представи кампанията си за пролетта на 2023, дебютирайки със своята линия „Garde-Robe“. Никол Кидман пък е най-новото лице на бранда, което беше донякъде очаквано след появата ѝ на витрината на марката в Седмицата на модата в Париж.
Отбелязвайки нова ера, Balenciaga започна да предлага конфекция. Настоящата кампания хвърля светлина върху съвременните основни елементи в гардероба, като съчетава кройки от висшата мода с по-ежедневни елементи. Освен Кидман, в кампанията взеха участие Изабел Юпер, Хан Со Хи, Бела Хадид и Хадим Сок.
Фотосесията е ситуирана в офис пространство в Манхатън, а актьорският състав възприема нагласите на стереотипните бизнесдами, представящи скуката, стреса, прекалената самоувереност.