H&M с вълнение представя есенната си колекция – смес от спортно, новаторско и функционално облекло. Това е поредната стъпка на марката към позитивно бъдеще на модната индустрия с дрехи, направени от по-устойчиви материали. Моделите са класически със спортно усещане и лесно съчетаващи се, изработени от ECOVERO™, органични и рециклирани материи. Цветовата палитра отново съчетава големия град и природата с цветове като зелено, оранжево и черно.
Актьорите Прешиос Мустафа и Лили Ню Марк са лицата на кампанията.
Есенната колекция на марката е практична, но и много модерна. Сгъващият се водоустойчив анорак от рециклиран полиамид например, може да се превърне в удобна чанта, а гащеризонът от рециклиран полиестер и поло моделите могат да бъдат съчетани с всеки един модел. Други ключови за колекцията са черният и оранжев клин и обемният пуловер с нотка от ежедневния стил на 90-те. Ботушите до коляното, челси ботите и бежовата шапка за бейзбол носят духа на спортната, но подходяща за всекидневието естетика. Кройките са разнообразни – обемни и вталени - с възможност за наслояване с модерен завършек. Колекцията съдържа и аксесоари и дрехи за кучета.
"Обожавам двата стила на колекцията – искахме да добавим практичния елемент на ежедневните спортни кройки към модерните модели. Дори с носталгична нотка към 90-те, постигнахме силен прочит на новото-предстоящото", казва Мария Йостблум, ръководител дамско облекло на H&M.