Двойното F лого е разпознаваемо във всички краища на света. То крещи лукс и можете да го забележите от километър! Много големи имена в развлекателната индустрия, включително Дженифър Лопес, Кайли Дженър, Адел, Кание Уест и Кейти Холмс, са носили повече от една находка на Fendi.
На марката ѝ отне много време, за да стигне до мястото, където е днес, и има някои фантастични факти от нейната богата история, които трябва да знаете.
1. Fendi съществува от 1925
Основана през 1925, Fendi продължава да бъде една от най-известните луксозни марки в целия свят. Първоначално марката произвежда кожени чанти и други кожени изделия. Първият магазин за кожи на Fendi на Via del Plebiscito е бил успешен.
Fendi претърпя няколко серии реновации от създаването си. Въпреки това, той не е загубил своята идентичност в създаването на висококачествени продукти.
Вижте още: Тенденциите на TikTok: Кокетка (СНИМКИ)
2. Fendi започва като семеен бизнес
Едоардо и Адел Фенди стартираха Fendi заедно. След смъртта на Едоардо през 1946 г. модната марка не паднала духом. Силните жени в живота му продължили с бизнеса. Адел и нейните дъщери (Паола, Франка, Карла, Анна и Алда) работели неуморно, за да отговорят на нуждите на своите клиенти.
През 1965 г. Карл Лагерфелд се присъединил към екипа като творчески директор. Той бил натоварен да модернизира Fendi и се справил блестящо със задачата. Повече от 50-годишната връзка на Лагерфелд с Fendi продължила до смъртта му през 2019 г.
3. Двойното лого F означава Fun Fur
Двойното F лого на Fendi е също толкова емблематично, колкото и марката. След като го забележите върху който и да е моден артикул, знаете, че е лукс. Замисляли ли сте се какво означава? Това означава Fun Fur - подходящо име, като се има предвид произходът на Fendi. Модната легенда Карл Лагерфелд го създал.
Сестрите Фенди поискали от Лагерфелд модерно лого за марката. Няколко секунди само му трябвали, за да създаде логото, което всички познаваме днес.