Анн Джакафонг: Тайландската трансмилионерка, която купи конкурса "Мис Вселена"


Анн Джакафонг: Тайландската трансмилионерка, която купи конкурса "Мис Вселена"
Снимка: Instagram

Анн Джакафонг е тайландската бизнесдама и защитник на транссексуалните лица, която купи „Miss Universe Organisation“ за 20 милиона долара, ставайки първата жена, която притежава глобалния конкурс за красота в неговата 71-годишна история.

С прекрасен външен вид и 6 милиона последователи на страницата си в Instagram, 43-годишната тайландка прави вълни в света на бизнеса от известно време. Анн Джакафонг, главен изпълнителен директор на базираната в Тайланд медийна компания JKN Global Group, е риалити звезда в родната си страна, където се е появявала в местните версии на „Project Runway“ и „Shark Tank“. Тя също помогнала за създаването на „Life Inspired for Transsexual Foundation“, група с нестопанска цел за правата на транссексуалните.

Джакафонг каза, че придобиването на марката Miss Universe е „силно, стратегическо допълнение към нашето портфолио. Стремим се не само да продължим нейното наследство като платформа за хора от различни среди, култури и традиции, но също така да развием марката за следващото поколение“.

По време на интервю за Bangkok Post Анн твърди, че преди да стане жена е учила в изцяло мъжко училище в Тайланд, където е била тормозена от съучениците и от учителя заради половата си идентичност. Това я накарало да напусне и по-късно тя започнала работа на бензиностанция, за да се издържа. В крайна сметка напуснала родината си, за да учи в Сидни, Австралия.

Бизнесдамата каза на The Times of India, че винаги се е чувствала като жена, но родителите ѝ не са я подкрепяли. Тя често обличала дрехите на майка си като дете и искала да стане момиче. Въпреки съпротивата на родителите си, тя започнала прехода си в Сидни. Тя обаче решила да запази оригиналния си дълбок баритон, тъй като го смята и за част от своята идентичност.

Въпреки че Анн имала тежко детство и започнала кариерата си на бензиностанция, днес тя е главен изпълнителен директор на JKN Global Media, топ компания за управление и разпространение на съдържание в Тайланд. Сега, с около 15 компании под крилото си, тя е разраснала бизнеса си до производство и продажба на напитки, хранителни добавки, козметични и потребителски продукти, лицензиране на новини и рекламно спонсорство.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от В света на


Реклама

Не смятам, че лифтингът е жизненоважен за една жена. Дори да получите красиво лице, белезите върху сърцето и черните петна в душата остават.

Бриджит Бардо

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама