Клиентите на Райфайзенбанк вече могат да плащат чрез модерни аксесоари


Клиентите на Райфайзенбанк вече могат да плащат чрез модерни аксесоари
Снимка: Райфайзенбанк

Иновативни възможности в онлайн банкирането, обновен и лесен за използване корпоративен сайт и модерни аксесоари, които разнообразяват начините на плащане - това са част от подобренията, които представи Райфайзенбанк (България) на събитие в столицата днес. 

Новите продукти и услуги са изцяло насочени към клиентското изживяване и са следствие на динамичните промени в съвремието ни, когато хората търсят все повече начини да улеснят живота си и да пестят време.

Аксесоари към кредитна карта RaiCARD Fix от Райфайзенбанк

74% от българите отбелязват като причина за използването на безконтактни карти, по-лесното и по-удобно обслужване, а 68% - бързината. 98% от клиентите на Райфайзенбанк вече притежават безконтактни карти. За да подобри цялостното клиентско изживяване, предоставяйки още по-бързо и удобно обслужване, Райфайзенбанк представи иновативни методи за плащане чрез аксесоари към кредитна карта RaiCARD Fix. 74% от клиентите на Райфайзенбанк в България използват разплащателните си карти именно за покупки, а новите аксесоари за плащане са създадени с цел да направят пазаруването още по-лесно и приятно. Аксесоарите за плащане се предлагат във формата на микрокарта, поставена в гривна или ключодържател или карта- стикер с вграден картов чип, която се залепя на удобно място.

Тъй като микрокартата за поставяне в аксесоар и карта-стикерът се издават като допълнителни карти към основната RaiCARD Fix, покупките с нея също трупат точки в Програмата за лоялност на кредитната карта. Аксесоарите за плащане имат свой ПИН код и валидност, и с тях могат се правят само безконтактни операции, като стандартно за безконтактните плащания над 25 лв. се изисква въвеждане на ПИН. Както за основната карта, така и за микрокартата и картата-стикер, клиентите получават безплатно SMS и имейл известяване за всяка транзакция.

Райфайзен ОНЛАЙН

Една от основните актуализации е при интернет банкирането Райфайзен ОНЛАЙН. През последните 3 месеца над 7% от интернет потребителите в България са банкирали онлайн. Над 60% от клиентите на Райфайзенбанк имат регистрация за онлайн банкиране, като от тях повече от половината са го използвали през последната година. Онлайн платформата отговаря на повишаващите се клиентски нужди от лесно, бързо и сигурно обслужване. Новият дизайн е интуитивен и адаптивен към различните устройства. Новият Райфайзен ОНЛАЙН предоставя на клиентите възможност за плащане на битови сметки, бързи преводи между собствени сметки и подреждане на Началната страница според нуждите на клиента.

Уебсайт на Райфайзенбанк www.rbb.bg

През август завърши редизайнa на сайта на Райфайзенбанк като навигацията вече е максимално опростена и интуитивна. Изцяло обновен е начинът за кандидатстване за кредитна карта и студентски кредит, добавени са онлайн форми за запитване за различни банкови продукти, а клиентите могат да пресметнат каква ще бъде месечната им вноска за всеки един от кредитите, които Банката предлага, чрез новите кредитни калкулатори.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Силна


Реклама

Почти всички хора обичат да говорят за себе си и им пречи само обстоятелството, че другите не искат да ги слушат.

Съмърсет Моъм

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама