За първи път най-големият и значим рекламен фестивал в света, Cannes Lions, стъпва в София. Поводът е специалното българско издание на програмата Sее It Be It, създадена през 2014 от самия фестивал в отговор на дисбаланса мъже-жени в рекламната индустрия.
Събитието ще се проведе на 2 декември в Théatro, ул."Върбица" 12, София.
Целта на Sее It Be It е да се даде видимост и признание на успехите на жените, както и да се насърчи тяхното професионално развитие.
Лекции, менторска програма и възможности за колаборация се комбинират в еднодневното българско издание на международната програма на Cannes Lions – Sее It Be It. Жени на водещи позиции в рекламната индустрия от Великобритания, Белгия, Пакистан, САЩ, България и Австралия ще говорят за силата на идеите, важността на различните гледни точки, новите женски лидерски стилове, развитието на рекламната индустрия и как личният живот и семейството влияят на кариерата на различните полове по различен начин.
Събитието на 2 декември е напълно безплатно, като се изисква единствено предварителна регистрация на сайта на програмата.
Десет души ще имат привилегията да участват в менторската програма на Sее It Be It България след предварително кандидатстване и прецизно отсяване от Cannes Lions. Избраните ще получат специален достъп и до събитието, както и лични срещи и разговори с доказани специалисти от сферата, които ще споделят своя опит и ще дадат насоки за развитието им.
Cannes Lions идва в България по покана на творческия директор на Noble Graphics - Мария Милушева. iWoman.bg е медиен партньор на събитието, защото вярваме, че жените не трябва да бъдем подценявани и слагани в рамки.