Съвети за справяне с конфликтите на работа


Съвети за справяне с конфликтите на работа
Снимка: iStock/Guliver

Споровете на работното място са неизбежни. Но не е неизбежно да се превръщат в драми и скандали. Каква е тайната за справяне в конфликтни ситуации в офиса? От сайта Lifehack предлагат да опитате следните стъпки:

1. Останете спокойни. Ако е възможно, излезте за 10 минути или просто се отдалечете от конфликта. Ще подходите по-разумно към ситуацията, когато ядът ви се е уталожил.

2. Слушайте. Нека всеки участник в конфликта да каже мнението си. Бъдете отворени към различните позиции.

3. Демонстрирайте разбиране. Вместо да кажете: "Защо не си готов с този доклад?", подходете така: "Знам, че си много зает напоследък, но кога мислиш, че ще си готов с доклада?".

4. Не правете нещата лични и не намесвайте персонални проблеми или физически характеристики в спора.

5. Търсете решение заедно. Нека повече хора се включат. След като конфликтът приключи, направете нещо позитивно като колектив, за да върнете приятната и продуктивна атмосфера.

Четете още интересни новини в бизнес сайта ни Expert.bg.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Кариера


Реклама

Това, за което човек постоянно мисли, ще дойде. И това, което постоянно отрича, и то ще дойде!  

Петър Дънов

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама