Защо мъжете в рекламния бизнес получават повишение заради потенциал, а жените – при добро представяне? Каква е разликата в стереотипите спрямо двата пола на топ мениджърски позиции и възможен ли е балансът между майчинство и кариера? Това са част от въпросите, на които лектори от 8 държави ще отговорят в рамките на See It Be It Bulgaria: Next Level на 27 октомври в столичния Inter Expo Center.
В рамките на See It Be It Bulgaria: Next Level тази година ще видим маркетинг директора на Nike Дейвид Пивк, основателят на движението Goodvertising и автор на едноименния бестселър - Томас Колстер и Мади Креймър - автор на "големия победител" в рекламната пауза на Super Bowl - It’s a Tide Ad. В обмена на идеи и опит ще се включат и специалисти като Кира Роест - основател на Ad.Business Amsterdam, Джаки Джо Ханан – продуцент и основател на движението Equal Lens за равенство сред жените фотографи, и Йоана Замфир - криейтив директорът зад емблематичната кампания Bihor Couture. Специален гост на изданието ще бъде Луис Бенсън - фестивален директор на Cannes Lions Health, Lions Innovation, Lions Entertainment & eurobest.
Социалната програма на фестивала Cannes Lions ще провокира визионерското мислене на родните специалисти в комуникациите за трета поредна година, благодарение на партньорството си с Noble Graphics. iWoman е сред медийните партньори на събитието.
Агенцията е единствения представител на България с отличие на форума, чиито престиж на глобално ниво в бранша е еквивалент на Оскарите. Преди три години криейтив директорът на Noble Graphics Мария Милушева попада в списъка на 15-те участнички от цял свят, допуснати до See It Be It в Кан. Тогава се заражда и идеята да пренесе най-добрите съвременни практики в рекламния бизнес и у нас.
"See It Be It не е програма или конференция, а по-скоро кауза. Нашата цел е повече хора, когато си мислят за успех, власт, бизнес, амбиция, визионерство, да си представят жена. И да искат да бъдат като нея. Истината е, че сме заобиколени от изключително много вдъхновяващи примери, от които има какво да научим", казва Мария Милушева.