Все повече работодатели предлагат гъвкави условия на труд, например възможност за работа от вкъщи. Тази опция има своите плюсове и минуси и е добре да обмислите и двете, преди я изберете.
Според Business Insider например има 7 неща, които със сигурност трябва да имате предвид, преди да започнете работа от дома.
1. Всички ще си мислят, че нищо не правите и можете да им вършите услуги.
Близките ви вероятно постоянно ще ви молят да им помагате с някакви битови задачи само защото не сте в офиса. Трябва обаче да поставите ясни граници - това, че сте вкъщи, не означава, че нямате работа.
2. Трябва сами да се организирате.
Когато човек сам контролира заетостта си, е възможно да се отпусне и често да се разсейва. Определете си стриктен график (може и да са традиционните работни часове от 9 до 17 - 18 ч.) и се старайте да ги спазвате.
3. Трябва да си създадете подходящ работен кът.
Ако искате да сте максимално съсредоточени, обособете си отделен кът вкъщи, който да ви е само за работа. Подредете го според вкуса си, така че да ви е приятно да сте там.