Днес ще погледнем към вредните и досадни навици, с които се сблъскваме на работа и за които си мислим, че само колегите ни имат, но не и ние. Е, грешим, разбира се, но нали затова сме хора - защото сме грешни.
1. Скатаване
Това е черешката на тортата, особено когато трябва да се свърши нещо трудно и неприятно, което не е изрично включено в задълженията на когото и да е. Тогава изведнъж дори най-устатите колеги млъкват и тишината става оглушителна. А има и майстори-хитреци, които прехвърлят работата си на друг и всеки път им се разминава ...
2. Сплетни и интриги
Това е отровата, която може да съсипе и най-добре обезпечената финансово компания. Защото когато всеки гледа да забие нож в гърба на другия или да пази своя, колко време за истинска работа остава?
3. Непрекъснатите досадни въпроси по работа
Можеш ли да ми помогнеш с това – нормално е да не знаеш всичко, но когато този въпрос идва за 123456789 път за едно и също нещо, дори стоманените нерви на някой слон трудно ще издържат.
4. Съботно-неделни дежурства
Никой не ги иска, колкото и да му трябват парите. А ако фирмата е по-малка и с по-малко служители, става много изморително и демотивиращо да поемаш допълнително работа, особено през лятото, когато приятели и познати се наслаждават на хубавото време и хубаво питие. Затова и слагаме скатаването в този въпрос в отделна графа – защото все се случва така, че едни вземат повече от други, тъй като са по- ... да речем съвестни (не ни се иска да казваме наивни).