Правилната комуникация е ключ към успеха - чрез нея можете да изпъкнете сред конкурентите, да привлечете нови партньори и да впечатлите заможни клиенти. Ако искате да изстреляте бизнеса си на върха, трябва да подхождате сериозно към всяка една среща. А ако спазвате тези 7 правила, представени от BrightSide, със сигурност ще имате добър резултат.
1. Проучете човека, с когото ще се запознавате
Повечето срещи не са случайни. Постарайте се да научите повече за човека, преди да се запознаете с него - какъв е професионалният му опит, интереси и т.н. Това ще направи срещата далеч по-продуктивна.
2. Подгответе се за контекста на срещата
Без значение дали става за първа среща, разговор с нов доставчик или интервю за работа, бъдете подготвени. Помислете за въпросите, които ще задавате на интервюто или които ще ви бъдат задавани. Подгответе адекватни отговори.
Не забравяйте, че вие виждате само една от страните на разговора – не знаете какви са намеренията или целите на другия. Затова не е лошо да помислите за няколко различни начина, по които срещата би могла да се развие. Бъдете гъвкави.
3. Приятелската усмивка е най-добрият аксесоар
Усмихвайте се, когато се срещате с непознат човек. Това е стар съвет. Но не всички усмивки си приличат. Широката и неискрена усмивка може да има негативен ефект върху комуникацията ви с хората. Старайте се да бъдете искрени.