6 черти, които ни правят незаменими на работа


6 черти, които ни правят незаменими на работа
Снимка: Thinkstock/Guliver

Всички сме чували приказката, че незаменими хора няма. И все пак има определени служители, които стават толкова ценни за началниците си, че шефовете просто не могат да си представят офиса без тях. Авторитетното списание Time изброява какви черти трябва да притежава всеки, който иска да се превърне в ключов професионален кадър:

1. Наистина добрият служител е готов да поема рискове и е решителен и амбициозен.

2. Знае как да използва интелигентността си практично – кога да я демонстрира и кога просто да се учи.

3. Не подценява проблемите на другите, а се опитва да им помогне.

4. Веднъж спечелил доверието на началника, се стреми да го запази чрез честност.

5. Работи добре в екип, приема и чужди мнения, не само своето.

6. Не се притеснява от странностите или недостатъците си. Опитва се да ги превърне в свои предимства.

А как смятате вие – какво още е нужно, за да стане един служител незаменим?

Четете още интересни новини в бизнес сайта ни Expert.bg.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Кариера


Реклама

Жените са най-големият неизползван източник на таланти в света.

Хилари Клинтън

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама