Комуникацията по имейл е по-лесният вариант в сравнение с тази лице в лице. Чрез нея могат да се избегнат неловките паузи, красноречивите изражения или досадните общи приказки.
Има обаче случаи, в които не трябва да ползвате електронната си поща за обсъждане на даден въпрос. Неколегиално е, а и може да ви навлече проблеми.
Ето в кои ситуации да не ползвате мейла си според съветите на Money.com.
1. Разговори по чувствителни теми
Например промени в заплатите, конфликти с колеги, напускане. Такива теми трябва да се обсъждат лично, за да се разгледат от всички страни, да не остане нищо недоразбрано и да се вземе най-правилното решение.
2. Критики
Давате оценки на другите или пък критикувате ръководството? Трябва да имате смелостта да го направите лице в лице. А и по имейл нещата често звучат по-зле, отколкото са в действителност.
3. Клюки за някого в офиса
Дори да сте сигурни, че колегата, на когото пращате мейла, няма да се разприказва, не знаете кой гледа зад гърба му. Освен това, не забравяйте, че ръководството има права над служебната ви комуникация и написаното лесно може да стигне до него.
Четете още интересни статии в нашия бизнес сайт Expert.bg