Инфлуенсърите в Норвегия скоро ще трябва да обявяват публично всички снимки, които публикуват в социалните медии и които са ретуширани. Новата разпоредба идва като изменение на „Закона за маркетинг” в Норвегия и е въведен като част от усилията на страната да се справи с нереалните стандарти за красота.
Законът, внесен от Министерството на децата и семейството, ще гарантира, че рекламите и публикациите в социалните медии, които манипулират външния вид, са ясно обозначени. В това число влизат промени на размера, формата и съразмерността на тялото, състоянието на кожата, дължината на косата, включително дори използването на прости филтри.
7 ТРИКА ЗА ПЕРФЕКТНИ INSTAGRAM СНИМКИ СПОРЕД БЛОГЪРКИТЕ
Промяната ще засегне и всички компании, които рекламират в социалните медии, предоставяйки съдържание, което „печели на гърба на социална несигурност, лоша съвест, ниско самочувствие“.