Пролетната вълна на кампанията „Залесяваме активно“ на Нестле България завърши със засаждане на мини гора в ж.к.“Люлин“


Пролетната вълна на кампанията „Залесяваме активно“ на Нестле България завърши със засаждане на мини гора в ж.к.“Люлин“
Снимка: Нестле България

Мини гората на Нестле се намира до оживения булевард „Царица Йоанна“ в най-гъсто заселения квартал на столицата „Люлин“, където живеят над 120 000 души.

40-те дръвчета – 20 липи и 20 кестена ще въздействат благотворно върху замърсяването с фини прахови частици, което в тази част на града е с високи стойности, особено през зимния сезон. Сянката на всяко едно от 40-те дръвчета спестява приблизително толкова електроенергия, колкото биха похарчили 10 големи стайни климатика, ако работят цяло денонощие. През лятото дърветата ще помагат за овладяване на повишаването на температурата, а през зимата ще смекчават най-студените ветрове.  

40-те дръвчета бяха засадени за 4 часа от най-ентусиазираните представители на екипа на Нестле България, сред които беше и главният изпълнителен директор на компанията Петър Стоилов, който лично засади 4 липи и заместник кмета на района г-жа Милка Атанасова Ганозова, която засади 2 липи и 2 кестена. Проектът се реализира с подкрепата на Столична община, експертите от дирекция „Зелена система“ и район „Люлин“. 

Началото на инициативата „Залесяваме активно“ бе поставено през април в партньорството на Нестле България с програмата „Новата гора край София“ на Столична община, която предостави обработен терен, инструменти и дъбови фиданки за залесяването край село Негован. В рамките на 3 акции служители на Нестле и стотици доброволци засадиха близо 7000 дъбови фиданки. Останалите 3 000 от планираните в кампанията ще бъдат засадени през есенния залесителен сезон.

„Както се казва в една от любимите български песни, да засадиш дърво е наследство. Всяко едно засадено дръвче е като дете, което се развива с годините, за да достигне пълния си потенциал, а грижата за него е общо дело и сплотява. Надяваме се под сянката на тези дръвчета да играят все повече деца, които пораствайки да споделят смисъла на това наследство със своите деца. Това е логиката на устойчивото бъдеще, към което се стремим“,  коментира Нели Ангелова, директор „Комуникации“, Нестле, Югоизточен пазар.

С кампанията „Залесяваме активно“ Нестле България продължава изпълнението на глобалния ангажимент на компанията да засади 200 000 000 дръвчета до 2030 г. в районите, от които набавя суровини. Само у нас компанията използва в производството си 2 500 тона родна пшеница.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Любопитно


Реклама

Преминала съм през всичко разновидности на ада. Но никога не позволих това да ме сломи. Никога!

Тина Търнър

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички