Повече от 17 хиляди деца отново бяха част от Digital Scouts на Теленор България


Повече от 17 хиляди деца отново бяха част от Digital Scouts на Теленор България
Снимка: Telenor

Есенното издание на кампанията на Теленор България “Дигитални скаути: Знаеш, преди да скролваш” обучи над 17 000 деца, които успешно преминаха през всички тридесет въпроса в двата дни от игровия уикенд и доказаха, че знаят какви са опасностите онлайн и как да се справят с тях. Те се състезаваха един с друг в надпревара за знания и дигитални умения на теми като онлайн тормоз, кражба на идентичност, фишинг, зловреден софтуер и още.

Приложението Digital Scouts, което беше достъпно напълно безплатно в двата онлайн магазина App Store и Google Play, отново оглави класациите, като стана и най-сваляното приложение в категорията “Игри” на App Store. Средното време за отговор на един въпрос бе 6.6 секунди, като преминаването през всички въпроси е отнело на участниците средно по 3 минути и 18 секунди.

И тъй като приложението е образователно, въпросите се оказаха както предизвикателни, така и забавни за участниците. Най-лесен за потребителите бе въпрос, свързан с Instagram - “Какво е забранено в Instagram?”. Чрез него всички разкриха, че в тази социална мрежа не можем да си купуваме последователи без последствия. Най-труден се оказа въпросът “Кое поведение в интернет НЕ носи никаква опасност”.

В есенното издание на Digital Scouts малките скаути не бяха сами в своите онлайн приключения. Към кампанията се присъединиха лица като Анди студио, Балан, Haha.bg и Изабел Овчарова, които са част от кампанията от самото ѝ начало, както и още популярни инфлуенсъри, за които онлайн безопасността е важна тема.  Това са геймърът Константин Кънев, по популярен като nothxtv и Емил Конрад.

За трите издания до момента, операторът успя да достигне общо над 40 хиляди деца и тийнейджъри, за да им покаже, че могат по забавен и интерактивен начин да натрупат устойчиви знания, които да им бъдат от полза всеки ден, когато са онлайн.

Повече информация за играта Digital Scouts, правилата за участие и победителите вижте на сайта на оператора

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Любопитно


Реклама

Облечени от глава до пети в любов. И това е единствената марка, която никога не излиза от мода.

"Сексът и градът"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама