Какви са различните оферти, кодове за отстъпки и купони при онлайн пазаруването


Какви са различните оферти, кодове за отстъпки и купони при онлайн пазаруването
Снимка: ПР

Можете да избирате от различни отстъпки и оферти. Нека разгледаме някои от най-типичните:

- Отстъпка на базата на процент

- Спестявания на стойност в левове

- Безплатна доставка

- Безплатен подарък

- Автоматични намаления на цените

- Промоционални кодове

Отстъпка на базата на процент

Отстъпките, базирани на проценти, са един от често срещаните видове отстъпки. Те могат да включват по-ниски стимулиращи проценти, като 5% или 10% отстъпка, по-високи отстъпки, като 20% и 25%, за да се стимулират наистина продажбите, или значителни проценти, като 50%+, за да се ликвидират стоки, които са с изтекъл срок на годност или не се продават. Можете също така да свържете промоциите си с определена покупка, например "Купи два чифта маратонки, получи 50% отстъпка от всеки пуловер".

Намаляване на стойността в левове

Офертите със стойност в левове могат да бъдат представени като кредит. Поради това хората имат усещането, че губят пари, ако не ги използват. За да увеличите въздействието на едно такова намаление, комбинирайте го с изискване за минимална покупка, например "Похарчете 200 лева, получавате 20 лева отстъпка".

"Правилото на 100-те" е прост съвет, който трябва да запомните, когато избирате между процентна отстъпка или отстъпка с фиксирана сума за определен продукт. Използвайте процентна отстъпка, ако продуктът Ви струва по-малко от 100 лева. Ако е с по-висока цена, използвайте отстъпка с фиксирана сума. Най-високата възприемана стойност за Вашите клиенти ще бъде резултат от този психологически спусък.

Безплатна доставка

Една от основните причини за изоставяне на количката за пазаруване са разходите за доставка. Безплатната доставка е отличен начин да ги намалите и да увеличите конверсиите.

Увеличете средната стойност на продукта си, като комбинирате безплатната доставка с изискване за минимална покупка, което можете да направите чрез конфигуриране на настройката за доставка. За да увеличите стойността на офертата си, можете дори да съчетаете промоцията за безплатна доставка с други сезонни разпродажби, като например код за 20% отстъпка за абонатите на електронната поща.

Безплатен подарък

Предоставянето на клиентите на безплатен подарък с тяхната покупка е фантастичен начин да добавите стойност към тяхното преживяване. Той може да се използва и стратегически, за да се повиши средният размер на поръчката и/или да се отървете от инвентар, който не се продава. Когато използвате отстъпката, можете да зададете изискване за минимална покупка или изискване за обем, за да предложите безплатен подарък за поръчки над 200 лева, или след като клиентът купи 5 артикула.

Автоматично намаляване на цените

Всяка отговаряща на условията количка получава автоматични намаления, които клиентите могат да видят на страницата на количката, преди да преминат към касовата зона. Това е чудесен начин да проведете промоция за всички продукти, всички категории или за целия магазин, без да изисквате от клиентите си да въвеждат промоционален код. Като пропуснете кода, можете да ускорите проверките и да насърчите повече поръчки.

Освен това на клиентите не се налага да напускат касата, за да търсят код за отстъпка, или да Ви изпращат имейл, ако не могат да намерят изпратения от Вас код, когато отстъпката вече е приложена към количката им. Всичко това се изразява в по-безпроблемно преживяване за Вашите клиенти и може би в по-високи нива на конверсия за Вас.

Направете отстъпка, която е автоматична

Талони за отстъпка

При проверката на сайта клиентите Ви могат да използват конкретна оферта, като въведат fashion days promo code. Те са изпитан метод за предоставяне на отстъпки на правилните клиенти, независимо дали тази група е целият Ви списък с имейли или само определена подгрупа като нови абонати или лоялни клиенти.

Можете да проследявате успеха на маркетинговите си инициативи, като използвате кодове за купони. Може да е по-лесно да се види относителното въздействие върху продажбите, ако провеждате различни кампании под различни кодове за отстъпка.

Създаване на код за купон

Използвайте максимално своите отстъпки, купони и оферти. Отстъпките и офертите не са подходящи за всеки онлайн бизнес. Можете да използвате офертите, за да постигнете целите си, да насърчите лоялността на клиентите и да увеличите продажбите най-успешно, ако започнете с ясно поставена цел, солидна представа за марката и желание да експериментирате.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Любопитно


Реклама

Никога няма да станеш този, който искаш да бъдеш, ако продължаваш да обвиняваш околните за това, което си.

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама