260 тона агнешко и близо 5 млн. яйца от български производители за празниците в Lidl


260 тона агнешко и близо 5 млн. яйца от български производители за празниците в Lidl
Снимка: Lidl

Родни производители ще осигурят 260 тона българско агнешко и близо 5 млн. яйца за празниците в магазините на Lidl в цялата страна. Български са и основните продукти за празничната великденска трапеза, които веригата предлага – и прясно изпечени, и опаковани козунаци, свежи плодове и зеленчуци и богат избор от автентични вкусове от цялата страна.

Тази година агнешкото месо в Lidl e от 8 български региона – Търговище, Шумен, Разград, Русе, Силистра, Пловдив, Кърджали и Сливен. То се предлага в удобна семейна опаковка (приблизително 2 кг.) и е единственото у нас със сертификат от световния лидер в контрола на хранителни продукти SGS. В допълнение месото е опаковано в защитна атмосфера, което го запазва чисто и свежо.

Изцяло български, по традиционна рецепта, са и плетените 3 вида козунаци от „Фурната на Lidl“ – класически, със стафиди и с орехов пълнеж, както и мини козуначета със стафиди. Опакованите също са от местни производители, като тази година веригата ще предложи и козунак без никакви консерванти и с пълнеж от стафиди на собствената марка „Родна стряха“.

Специално за Великден веригата ще осигури и близо 5 млн. яйца от български ферми, както и български яйца, обогатени със селен, а за вечно бързащите ще има и вече боядисани – готови за трапезата. 

Над 30 са българските плодове и зеленчуци, които веригата предлага за празниците. Клиентите могат да открият всичко необходимо за приготвянето на традиционната великденска салата с роден вкус – къдрава салата, пресен лук и чесън, пресни подправки, краставици. Свежите сезонни зеленчуци са от регионите на Ботевград, Пловдив, Пазарджик, Стара Загора, Сливен и Варна.

Предложенията на Lidl се допълват и от разнообразие от автентични български вкусове от „Родна стряха“ – голяма част от които и на специална празнична цена. Сред тях са фини точени кори за домашна баница, доказаната класика при мезетата – горнооряховски суджук и филе Елена, а за наздраве за всеки вкус – розе, бяло и червено вино, три класически предложения от Тракийската низина.

С всяко от празничните предложения Лидл България подкрепя българските производители. Още от стъпването си на пазара през 2010 г. компанията работи активно с родните фермери и производители, като броят им непрекъснато нараства и към момента надхвърля 260.  

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Любопитно


Реклама

Старостта не е място за глезени момиченца.

Бети Дейвис

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички