Tommy Hilfiger представи TommyXZendaya в Париж


Tommy Hilfiger представи TommyXZendaya в Париж
Снимка: ПР

Tommy Hilfiger представи колекцията TommyXZendaya за пролет 2019 по време на ревюто TOMMYNOW на Седмицата на модата в Париж.

Шоуто черпи вдъхновение от смелите жени, превърнали се в икони на американската поп култура през 70-те, както и от модното ревю "Битката при Версай" през 1973 г. и силната позиция, която изразяват американските модели, минали по подиума.

Посланието на колекцията

TommyxZendaya е първата съвместна колекция между Tommy Hilfiger и Зендая, световен посланик на марката. Принт от ръчно изрисувани зодиакални знаци стои в основата на дизайните, придружен от прецизни кройки, които допринасят за дизайнерската заигравка с мъжкото облекло.

Пуловерите и ролите излъчват увереност, докато луксозните кожи и привлекателните силуети от деним позволяват на женствеността да заеме централно място на сцената. Колекциите за пролет 2019 г. празнуват оптимизма и силата на съвременната жена, като същевременно отдават почит на иконите от 70-те и ерата на свободния дух, вдъхновили самия Томи Хилфигър да отвори своя първи магазин - People’s place.

Модна муза, кралица на диското през 70-те, икона на парижкия моден живот и поп звезда от 80-те Грейс Джоунс закри шоуто. Тя беше придружена от Пат Клйивланд - първият в света тъмнокож супермодел, била част и от оригиналното ревю "Битката при Версай" през 1973 г., Бевърли Джонсън - първата афро-американка модел, която е била на корицата на американския Vogue, както и супермоделът и актриса Бевърли Пийл, която е била на корицата на повече от 250 модни списания.

Вероника Уеб - първата афро-американка, която е подписала сериозен договор с голяма козметична компания (Revlon), също мина по подиума заедно със супермоделите от 90-те Дебра Шоу и Кристел Сейнт Люис Аугустин и супермоделът и звезда от корицата на Vogue Brandi Quinones. Супермоделите бяха придружени от световноизвестни съвременни таланти като Джордан Дън и Уини Харлоу, които от своя страна са част от ревютата на Tommy Hilfiger от близо 10 години.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Мода


Реклама

Понякога умът има нужда от време, за да приеме онова, което сърцето вече знае.

М.Анджело

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама