Седмицата на модата в Милано започна екстравагантно, с ревю на дизайнерката на Ана Молинари за марката "Blugirl". Тя прехвърли хедонистичното усещане, познато от последната й пролетна колекция, в представените сега есенно-зимни дрехи.
Три-четвърти шлифери с флорални мотиви и други ярки принтове са част от характерните модели на Молинари за дъщерния бранд на нейната „Blumarine” марка. Миналата година дизайнерката изрази мнението, че италианската мода трябва да се отпусне и позабавлява след години на мрачност, предизвикани от икономическата рецесия в страната и усещането, че Милано губи модната битка с Лондон, Ню Йорк и Париж.
Изглежда песимизмът е забранен тази година, като млади дизайнери смело поемат щафетата от ветерани като Молинари, Мучия Прада и Джорджо Армани. На откриването на Миланската седмица присъстваше и италианския премиер Матео Ренци, което се възприема като знак, че модата отново получава признание от властта като значим икономически фактор.
Източник: БГНЕС