Gucci и Хари Стайлс бяха критикувани за рекламна кампания, в която Стайлс позира с тениска с плюшено мече до детски матрак, само няколко седмици след като Balenciaga беше замесена в скандал с рекламна фосесия, на която деца си играят със садо-мазо играчки.
Стайлс се появява в новата кампания на Gucci „ХА ХА ХА“ в набор от тоалети и с различни реквизити. Изображенията бяха публикувани на 2 ноември, няколко седмици преди избухването на скандала с Balenciaga. Припомняме ви, че и двете марки са собственост на The Kering Group.
Кадър показва Стайлс, застанал пред детски матрак, облегнат на стена, а на другите фотоси се вижда как го гали и носи. Кампанията е концептуализирана от бившия творчески директор на Gucci Алесандро Микеле, който след това напусна марката. Кристофър Симъндс отговаря за художественото ръководство, а Марк Бортуик е фотограф.