Френският производител на дрехи Lacoste пусна за 80-годишнината си рекламна кампания за дрехите на бъдещето.
Клипът бе пуснат на официалния канал на компания в YouTube. Създателите на рекламата се опитали да покажат как ще изглежда бъдещата фирмена риза поло, скроена от Рене Лакост през 1933 година. В клипа дрехата реагира на съприкосновение като сензорен екран: променя цвета и дори кройката си.
Рекламната кампания се подкрепя от сайта lacoste-future.com, където например има видео как ще изглеждан тенис облеклото през 2083 година. Освен това на ползвателите се предлага сами да създават дрехи с марката Lacoste.
Също така беше съобщено, че американската актриса Ейми Адамс ще бъде новото лице на женския й парфюм Eau de Lacoste.
Актрисата, която участва в новия филм "Господарят", а скоро ще се превъплъти в образа на певицата Джанис Джоплин, сподели любовта си към парфюмите. "Винаги съм била човек, който забелязва парфюмите и често мога да си спомня аромата на даден човек дълго след като е излязъл от стаята. Невероятно е как сетивата могат да са дотолкова изострени, че да предизвикват емоция или спомен само със загатване от даден парфюм", заяви актрисата.
Новият парфюм на Лакост ще бъде пуснат в продажба догодина.
Източник: БГНЕС