Tommy Hilfiger обяви, че моделът Хейли Болдуин и активистката, и модел Уини Харлоу ще бъдат новите посланици на дамските колекции Tommy Hilfiger за есен 2018 г. Като част от глобалната кампания на марката, която е създадена в чест на бъдещите идоли в света на модата, изкуството, музиката и забавленията, те ще се появят като лица на дамската капсулна колекция Tommy Icons за есен 2018 г.
"Два от най-търсените супермодели в света - Хейли Болдуин и Уини Харлоу се превръщат в "бъдещи идоли", които пленяват публиката със своята страст и вътрешен плам. Те проправят пътя на следващото поколение дами, като се справят с всичко с увереност и оптимизъм. Тези общи качества и ценности са причината, поради която съм развълнуван да ги приветствам в нашето семейство", споделя Томи Хилфигър
Любовта и отдадеността на Хейли Болдуин датират още от годините, когато е тренирала балет, преди да започне кариерата си като модел на 16-годишна възраст. Чрез невероятния обхват на профилите й в социалните мрежи, с над 11 милиона последователи в Instagram, тя предлага на феновете си уникални кадри зад кулисите на нейния личен живот и от модния подиум. Хейли Болдуин е част от всички шоу програми "Tommynow" от есента на 2016 г. насам и е била на кориците на списания като Vogue, Marie Claire, Wonderland, Elle, Harper’s Bazaar, L’Officiel, and Love.
"Модата е начинът, по който изразявам индивидуалността си пред света, а дизайните на Томи Хилфигър са идеални за вземане на смели решения. Обичам да комбинирам визията си, така че да превърна всяка дреха в "своя" и нямам търпение да покажа на феновете на марката как успях да вкарам собствения си стил в дрехите от колекцията Tommy Icons за есен 2018 г.," казва Хейли Болдуин.
Номиниранaта за "Модел на годината" в модните награди за 2017 г., Уини Харлоу е страстен защитник на себеизразяването и работи върху подобряването на начина, по който жените са свикнали да възприемат формите си. Тя прави това чрез своите профили в социалните мрежи, където се свързва с милионите си последователи по целия свят. Уини се прочу със своята презентация, част от TED Talk, на тема "Възприемането на красотата", с която постигна над един милион гледания в YouTube.
"Винаги съм вярвала в силата да приемеш себе си и в разбиването на стереотипите, затова се гордея, че си партнирам с невероятен дизайнер, който наистина споделя този дух. Винаги съм обичала класическия американски стил на марката и съм развълнувана да споделя любимите си дрехи от колекцията с всички фенове на марката", споделя Уини Харлоу.