Модният гигант Dolce & Gabbana показа кадри от новата си рекламна кампания за сезон пролет/лято 2020. По всичко личи, че брандът е черпил вдъхновение от епохата на Барока и по-конкретно от картините на Рубенс. Луксозни спални, пищно украсени с много драперии, полилеи, огледала, перли и автентични подноси с плодове, са само част от декорите в новата колекция.
Всички модели, взели участие във фотосесията, пък са с типичните „рубенсови” форми. Както може би вече предполагате, и мъжете, и жените са пищни и надарени. Артикулите от новата дамска колекция могат да бъдат намерени дори в 54-ти размер. В проекта, вдъхновен от Рубенс, главна роля има Нима Бенати, известна фотографка и модел, която също така е и част от списъка на италианския Forbes за най-богатите хора под 30 години. Силният пол пък е представен от първия plus-size модел сред мъжете, Зак Мико.
Припомняме ви, че Dolce & Gabbana е една от първите марки, които обявиха готовността си да облекат по-едрите жени, разширявайки обхвата си на размери, включвайки XXL. Дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана неведнъж са споделяли, че „почитат женската чувственост във всичките й форми”.