Първият трейлър към филма "Петдесет нюанса по-тъмно" събра рекордните 114 милиона виждания за първите 24 часа, затова изглежда, че светът има интерес към всички неща, свързани с Крисчън Грей.
Надявайки се да спечелят от популярността на лентата, еротичната марка Coco de Mer пусна много предизвикателна кампания.
Колекцията "Петдесет нюанса по-тъмно" на бранда обещава да помогне на жените да уловят "вътрешната богиня" на главната героиня на филма Анастейша Стийл.
Секси моделите очевидно са вдъхновени от нарастващата сексуална увереност на Ана и са първите официални продукти, вдъхновени от продължението.
Говорейки за новата линия, авторката на книгите Е Л Джеймс каза: "Бельото "Петдесет нюанса по-тъмно" наистина улавя сексуалното събуждане на Ана. То е луксозно, дълбоко провокативно и елегантно еротично."
Тя също така обясни: "Черпих вдъхновение от Coco de Mer, когато пишех книгите и посетих бутика на марката в Covent Garden, като част от моето проучване."
Колекцията, която е на цени между 20 долара и 80 долара, включва модел, кръстен "Червена стая - боди от сатен в бордо и дантела, вдъхновен от стаята с играчки от книгата.