Амбър Валета рекламира H&M


 Амбър Валета рекламира H&M

Ангажираността на H&M към по-устойчива мода продължава и през идващата пролет 2014 с двете нови колекции на модната марка Conscious и Conscious Exclusive, очаквани в магазините на 10 април 2014 г. Лице на двете кампании ще бъде супермоделът Амбър Валета, известна със своя интерес към устойчивото развитие.

Колекцията Conscious включва ключови модни артикули, изработени от по-устойчиви материи като 100% рециклиран памук, Tencel и коноп. Тя ще бъде достъпна във всички магазини на H&M, в които се предлага дамска мода, както и онлайн.

„Много е вълнуващо да бъда част от кампанията Conscious на H&M заради споделеното ни отношение към устойчивата мода. Тази колекция доказва, че можете да бъдете модерни и едновременно с това да проявявате грижа към хората и околната среда. Харесва ми дизайнът на дрехите, както и фактът, че всички те са изработени от органични, рециклирани и целулозни тъкани, което означава, че повече няма да ви се налага да правите компромис с модата за сметка на устойчивостта“, споделя Амбър Валета.

Тази пролет колекцията Conscious Exclusive на H&M е създадена в сътрудничество с „Ever Manifesto“ – експертния креативен и дизайнерски гигант, специализиран в устойчивата мода, който споделя ангажимента на H&M към по-устойчиво бъдеще на модата.

Театрално бляскавите модели със сложни детайли от колекцията Conscious Exclusive са вдъхновени от фламенкото и бохемския стил и демонстрират възможностите, които предлагат по-устойчивите материи. Колекцията Conscious Exclusive ще се предлага в 150 избрани магазина на H&M в целия свят, включително и България.

„Фантастично е да си сътрудничиш с марка като H&M, която вече си е поставила за цел да заеме лидерската позиция в сектора на устойчивата масова мода, особено в процеса на създаване на такава изискана и иновативна колекция. Наистина е вълнуващо да помогнем на екипите, работещи по колекцията Conscious, както и да стимулираме и реализираме положителните промени“, казват Елизабет фон Гутман и Алексия Ниджийлски от „Ever Manifesto“.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Мода


Реклама

Когато прегърне един мъж, жената иска да почувства неговата слабост, а когато го целуне - неговата сила.

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама