Една от най-обещаващите тенденции в грима за пролетта се появява бавно, но сигурно от известно време. Най-разпознаваемите ѝ корени могат да бъдат проследени до първия сезон на Euphoria. Но според Брук ДеВард, маркетинг специалист в Instagram, през последния месец е имало значителен скок в съдържанието на блестящи гримове.
„През последния месец има ръст от 39% на кликванията върху резултатите за блясък в Instagram. Хората търсят блясък, пазаруват блясък и прекарват време в гледане на инфлуенсъри, които показват как да се работи с блясък”.
Известната гримьорка Мери Филипс казва, че бляскавите сенки са доста популярни и сред звездите. „Всички мои клиентки искат този блестящ, мокър вид. Харесва ми, че блясъците се връщат, защото това е фин начин да добавите нещо забавно към обичайната си рутина за грим."
Интересен факт е, че блясъкът няма да се задържи само върху клепачите, защото с идващата пролет хората се чувстват все по-вдъхновени да играят по нетрадиционни начини. Виждаме блясък по скулите, костта на веждите, както и по по ноктите.