Евелина Павлова подкрепя "Ти и Lidl за по-добър живот"


Евелина Павлова подкрепя "Ти и Lidl за по-добър живот"

"Образованието ни подготвя за това, което ни поднася животът." С тези думи Евелина Павлова описва ролята на образованието в онлайн кампания на социално отговорната инициатива "Ти и Lidl за по-добър живот". Именно образованието е една от четирите области, в които програмата ще подкрепи социално значими и стойностни проекти.

Евелина Павлова е лице и посланик на "Ти и Lidl за по-добър живот", като не случайно избира да популяризира темата за образованието. Работата й по различни образователни проекти я прави изключително ангажирана с тази тема.

Известната радио и телевизионна водеща говори за задачите и предизвикателствата пред образователните системи днес. От една страна, те трябва да научат децата да учат и да се развиват през целия си живот, а от друга, трябва да ги подготвят за професии, които дори не знаем какви ще бъдат в бъдеще. Именно затова подкрепата на бизнеса и неправителствения сектор е ключова.

Евелина Павлова връща времето назад, за да си спомни своя любим учител – учителят по химия, който прави часовете интересни и така тя заобичва този предмет. Макар че от 25 години се занимава с медии, тя всъщност е дипломиран икономист. От скоро се занимава и със социално предприемачество, като работи за създаването на медии за деца. Така самата Евелина се превръща в най-яркото доказателство, че човек трябва да учи непрестанно, за да се развива и да е подготвен за живота и динамиката, с която се променя.

До 25 юни Лидл България отделя по 3 ст. от всеки касов бон, за да подкрепи социално значими проекти в цялата страна в областите образование, околна среда, култура и историческо наследство и здравословен начин на живот. Освен Евелина Павлова, кулинарният тандем Манчев и Шишков са другите лица, които застават зад инициативата, като популяризират темата за здравословния начин на живот.

***

За "Ти и Lidl за по-добър живот"

"Ти и Lidl за по-добър живот" е най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България. Тя има за цел да подкрепи социално значими проекти в цялата страна и отразява стремежа на компанията да допринася за по-пълноценния и качествен живот на хората от различните региони. В периода 1 май – 25 юни 2017 Лидл България отделя по 3 ст. от всеки касов бон. Така с всяка покупка клиентите на веригата вече помагат. Събраните средства ще се използват за финансирането на общественозначими проекти и стойностни идеи в областите образование, околна среда, култура и историческо наследство и здравословен начин на живот. Проектите, одобрени за финансиране, ще получат грант в размер до 10 000 лева. До 25 юни 2017 година е срокът, до който неправителствени организации от цялата страна могат да кандидатстват на официалния сайт на инициативата – lidl.bg/ti.

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Семейство


Реклама

Една жена трябва да смекчи сърцето на мъжа, а не да отнеме силата му.

Зигмунд Фройд

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама