Coca-Cola обеща намаляване на въглеродните емисии


Coca-Cola обеща намаляване на въглеродните емисии

Coca-Cola HBC – водеща бутилираща компания на търговските марки на The Coca-Cola Company, обяви нови ангажименти за опазване на водите и намаляване на въглеродните емисии, след като DJSI обяви компанията за световен лидер в устойчивото производство на напитки.

Coca-Cola HBC обяви, че възнамерява да намали интензитета на използваното количество вода с 30% до 2020 г. в сравнение с 2010 г. и преките въглеродни емисии – с 50% за същия период.

Подходът на компанията за устойчиво развитие беше одобрен през септември 2015 г., когато световният и европейският индекс за устойчивост „Дау Джоунс“ обяви Coca-Cola HBC за лидер при производството на напитки за втора поредна година. Coca-Cola HBC бе класирана на осмо място сред стоте компании на борсовия индекс на „Файненшъл таймс“ (FTSE 100 Index) за въглеродното си въздействие от „Carbon Clear“ и на първо място – при производството на напитки.

Сред 2500-те компании от различни индустрии, поканени да участват в оценката на DJSI по цял свят, Coca-Cola HBC AG се класира на първо място в хранително-вкусовата промишленост с общ резултат 87/100. Този резултат е с 34 пункта по-висок от средния за индустрията. Групата бе класирана на първо място по осем критерия: кодекс за поведение в бизнеса / съответствие / борба с корупцията, политика за опазване на околната среда, опаковки, доставката на суровини, развитие на човешкия капитал, здраве и хранене, социално въздействие и привличане и задържане на служители.

Сред годишните акценти на интегрирания доклад на Coca-Cola HBC Group за 2014 г. са:

рейтинг „А“ от CDP, известен преди като „Проект за разкриване на водорода“ (Carbon Disclosure Project);

7,8% намаляване на преките и непреките въглеродни емисии (обхват 1, 2 и 3);

4,3 млн. евро инвестиции в проекти за енергийна ефективност;

4,3% подобрение на енергийния интензитет;

5,8 млн. евро инвестиции във водоспестяващи проекти, спестяване на 1,1 мил. куб.м. вода;

4,1% подобрение на водния интензитет;

82% Индекс за ангажираността на служителите в сферата на устойчивото развитие.

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Семейство


Реклама

Облечени от глава до пети в любов. И това е единствената марка, която никога не излиза от мода.

"Сексът и градът"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама