Някои ще сметнат идеята да учат децата си как да търсят съпруг или съпруга за ужасяваща. Но всъщност в това няма нищо лошо. Изразът "омъжване за пари" е малко пренебрежителен. Нека сме наясно. Има голяма разлика между "златотърсач" и някой, който търси партньор, чиито приоритети и финанси са в ред.
Когато става въпрос за брак, любовта невинаги е достатъчна. Това, че обичате някого, не означава, че той ще има добри бащински качества, че ще се отнася с вас, както трябва, или че ще може да осигури семейство.
В крайна сметка, не можете да избирате бъдещите съпрузи на дъщерите си. Но това, което можете да направите, е да говорите с тях, докато са под вашия покрив относно характеристиките, които трябва да търсят.
1. Как те кара да се чувстваш?
Той кара ли те да се чувстваш сигурна, уважавана, ценена и необходима? Той прави ли ти комплименти? Чувстваш ли се добре, когато си с него, сякаш си с другата си половинка? Мислиш ли, че той е най-добрият ти приятел? Ако си отговорили с "да" на тези въпроси, тогава този мъж има голяма вероятност да стане твой съпруг.
Вижте още: 4 съвета, с които децата ви да НЕ станат нарцисисти
2. Има ли бащини гени?
Някои хора просто се раждат с бащински инстинкт. Затова учете дъщерите си да търсят мъж, който може да постави нуждите на семейството си пред себе си. Който притежава търпение и морален баланс.
3. Има ли висше образование и силна работна етика?
Факт: Завършилите университет имат 10 процента по-малък шанс да се разведат от тези, които не са завършили. Има множество фактори, които допринасят за тази статистика, но един е, че ако имате диплома, няма гаранции, но ще бъде по-малко вероятно да страдате от финансови затруднения. Но дипломата не прави нищо за човек, който е мързелив. Учете дъщерите си да търсят мъж, който не е мързелив, който има желание да работи да се развива.
4. Можеш ли да си представиш да остареете заедно?
Ако можете да видите партньора си да стои до вас до смъртта, тогава вашият партньор има качества като отговорност, вяра, добри комуникативни умения, зрялост и честност.