Дали днес ще намеря да се продават по-евтино от обичайното акъл и красота? Едното вече очевидно е дефицитна стока, другото - от жизнена важност поне за пред камера, както неколкократно имахме възможност в последно време да се убедим...
Главозамайващите намаления са издънената бъчва на консуматорското общество, което няма нужда от нищо в презадоволеността си, а иска всичко тук и сега.
Тълпите от стоки поглъщат ордите от потребители. Вещите заменят вътрешните липси, заместват хората, слагат черен екран пред разсъдъка. Зад него си сам с промоцията в ръка и с измамната сладост, че си надхитрил системата - един излъган и трагичен тарикат.
Евтино ли е едно нещо, то обичайно не струва. Такива са стоките, услугите, такива са и душите на чакащите всеотдайни намаления люде. Тук и сега в нашата епоха общуването минава през ниската цена и това сваля качеството му до дъното на черната яма - а там са добрите оферти на бъдещите ви празни вещи.
Черният петък е показателен пример за онова, което очакваме всеки ден - евтин свят, изтъкан от дребни, илюзорни победи.
Автор: Румен Скрински